- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
není jen problém českých drah.....Za komoušů jsme se naučili krást a dneska nás to už nikdo neodnaučí...
Aspoň takhle se snaží ČD zkulturnit své jméno. Dojíždím do zaměstnání už drahnou dobu.Každý den si připadám jako Indiana Jones - každý den nové dobrodružství. Víte vůbec,kolik adrenalinu dokáže ČD poskytnout svým zákazníkům?Stgihnu přípoj?Okradou mě?Bude v kupé zase špína od minulého jara?Bude průvodčí nafoukaný chytrolín nebo obyčejný flegmatik?Dojedeme dneska?Doručí moji zásilku včas a na místo určení?Budu se hádat u pjízdenkové pokladny....??? A slavné Pendolino?To je,jako když si žebrák pořídí zlatý zub - taky se občas blýskne,ale tu nuzotu nezakryje,ani špinavé oblečení či roztrhané boty.Snad jen strach z odborářských bossů na železnici vede k odkládání privatizace tohoto molochu.Toto není rodinné stříbro (jako některé jiné podniky), ale stará zašlá a špinavá mosaz, která potřebuje buď totální rekonstrukci anebo..zahodit.
Ano, takové vysvětlení jsem četl na internetovém zpravodajství - finanční příspěvek ČD na Renčův film přispěje k pozitivnímu vnímání ČD občany.
Zatím mi to hlava nebere, ale pokusím se o následující - půjdu do kina, koupím si lístek do první řady, abych dobře viděl, shlédnu ten Renčův film a pak honem poběžím na nádraží a svezu se prvním vlakem, který pojede.
Pak vám sem napíšu, co to se mnou udělalo ...
Jeďte z Prahy do Č.Budějovic jakýmkoliv rychlíkem mimo Plečnika. Ocitnete se ihned v 19 století. Špína a zápach téměř nesnesitelný. V Budějovicích v 1 třídě přespávají bezdomovci. Personál to několik let trvale přehlíží. Na upozornění nereaguje. Ve vozech je denně hmatatelná infekce. Pro cestování dětí obrovské zdravotní riziko. Kdo nás zbaví špíny Českých Dobytčáků? Kdy mafie Ministerstva dopravy pustí na trať soukromé dopravce? Proč jsou všichni nuceni jet autem a zkracovat život všem a přeplňovat ucpané cesty? Aby ODS mohla dál tunelovat státní podnik za bílého dne ?
Mám obdobnou zkušenost- na trase Plzeň-Praha. Na Smíchov jsme dojeli ještě OK(10-15 minut není zpoždění, ale standart) Tam jsme téměř půj hodiny stáli. Průvodčí s vysvětlením se neobjevil. Pak proběhl, aby sdělil, že si máme přestoupit do vedlejšího vlaku- ten se po další čtvrt hodině skutečně rozjel- aby se po několika stech metrech opět zastavil... Zpoždění "jen" necelé dvě hodiny. Jsem ochotná zkousnout, že za to dráhy nemohly neb jim vyhořelo zabezpečovací zařízení na hlavním nádraží či co, ale kdyby se někdo obtěžoval to říct už na tom Smíchově, mohla jsem být na hlaváku za čtvrt hodiny metrem...
kolik platí za osobní přepravu porůznu v cizině? Neboť si myslím, že jezdit vlakem za stejné peníze, jako jezdím SÁM autem je opravdu extrém, nedej bože abychom jeli dva. Zcela pomíjím to, že autem jedu necelé dvě hodiny a vlakem 4, teda když auta nestojí a vlaky jedou ( u auta se mi to ještě nestalo, u vlaku mnohokrát) O špíně, hrůzném interiéru a zlodějích ve vlaku ani nemluvím. Jenže dá se s ČD něco dělat? Nemyslí, je to moloch.
Nemecko, Hamburk-Mnichov: autem 770 km, naklady 71,60 euro, cas 7 hodin; vlakem 122 euro, cas 5:40
Francie, Calais-Marseille: autem 1070 km, naklady 170 euro (z toho 95,50 za benzin, ostatni poplatky za dalnice), cas 9:20; vlakem 127,20 euro, cas 6:40.
Finsko, Oulu-Helsinky: autem 610 km, naklady, 57 euro, cas 8 hodin; vlakem 66,20 euro, cas 7 hodin.
Vážený pane, čtěte pořádně a všechno, prosím. Sponzorem filmu NEBYLA ČD a.s., ale ZCELA jiný subjekt, který se jmenuje ČD Telematika a.s. Je to firma, která je s ČD spojená částí názvu a činností pro ČD a SŽDC. tedy pokud víte, co ty zkratky znamenají. Učení zdar !
Vážený ušáku, pokud mě zrak nešálí, ČD a.s. je majoritním vlastníkem ČD-Telematika a. s - viz http://www.cdt.cz/templates/Clanek.aspx?col=14&lang=cs
Filip
Znate tenhle?
Proc maji CD nastupiste z betonu?
Aby cestujici nezapustili koreny!