Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Petra

23. 1. 2008 17:37
to je realita státního podniku

velmi trefné, dráhy by měly   mít  zpacovaný manuál krizových situací a kodex pracovníků průvodčí

0 0
možnosti
F

filnorm

23. 1. 2008 14:33
Skoro jako za války!

... kdy byly odstřelovány lokomotivy jedna za druhou, mrkněte na webik na tohle tema http://hloubkari.bloguje.cz

0 0
možnosti
PS

B-Rumla

23. 1. 2008 14:26
Na dráhy nemám čas, peníze ani trpělivost

Kam můžu, jedu autem. Zlatá felda, v posádce alespoň o dvou lidech je cestování levnější, výrazně rychlejší i komfortnější.

O přepravě objemnějších zavazadel ani nemluvě. Kolo = komplikace. Kajak = neřešitelný problém...

0 0
možnosti
SV

chroustík

23. 1. 2008 14:20
Vážený pane autore,

Vás bych hned posadil do významné manažerské funkce na ČD. A až se stane taková nehoda, s chutí bych Vás v 22 hodin večer vzbudil a řekl: ihned sežeň dopravu. On Vás totiž večer každej soukromník pošle do ...

0 0
možnosti
TT

Tupounek

23. 1. 2008 14:40
Re: Vážený pane autore,

Haha, asi pracujete ve státních službách - jako soukromník samozřejmě nenecháte své zákazníky v nějakém problému a jste připraven ho řešit 24 hodin denně 7 dnů v týdnu. Když totiž problém zákazníka nevyřešíte ihned, jistě ho vyřeší konkurence. Ale to je slovo, které v ČD neznají... Rv

0 0
možnosti
PZ

MuDr. Peterka

23. 1. 2008 13:54
ČD

Zakládání dceřiných firem ( Railreklam, ČD kargo, ČD telematika atd. ) v rámci jednoho gigantu a  to státních ČD, to je ukázkové připravování živné půdy pro korupci.

0 0
možnosti

Sysel

23. 1. 2008 13:45
1+1=2

Nad ČD je velký pán z ODS. A Renč dělá předvolební klipy taky na ODS, tak v čem je problém. Dráha s tím nemá nic společného

0 0
možnosti
PZ

Mirco1

23. 1. 2008 20:41
Re: 1+1=2

A samozřejmě, že do roku 2006, kdy se ODS dostala k moci bylo na ČD vše v pořádku a jezdilo se, radost pohledět, že? :)

0 0
možnosti
JT

drevak_patlak

23. 1. 2008 12:58
Problém nejen ČD

Autor měl v tuto chvíli ohromnou smůlu. Já jezdím už cca 10 let několikrát týdně (poslední dobou denně) a kromě pár zdechlých lokomotiv, jedné srážky s nákladním autem, popadanýc drátů od vichřice a výpadku proudu se mi nic hrozného nestalo. Sebevraha ještě na pažbě nemám :-)

Zcela vážně je ale problém, co v takovém případě dělat. Sehnat autobusy, které by dokázaly odvézt vlaky mezi Roudnicí a Lovosicemi je značně obtížný úkol, vlaků tu jezdí spousta a lidí v nich také hodně. Na to nestačí jeden autobus, bylo by jich potřeba pro začátek alespoň 5, optimálně tak 10. A to jen tak každý autobusový dopravce v pohotovosti nemá. Úsek se nedá ani kloudně objet, v tomto případě by vlak musel dojet zpátky do Kralup, tam připřáhnout dieslovou loko a směřovat se do Neratovic a přes Všetaty a Litoměřice do Ústí n.L. V takovém případě by nabral možná i dvě hodiny zpoždění stejně. Lokálková objížďka přes Straškov a Libochovice zase naráží na kapacitu tratě.

0 0
možnosti
JT

drevak_patlak

23. 1. 2008 13:02
Re: Problém nejen ČD

Pokračování: 3,5 hodiny stání kvůli sebevrahovi je pochopitelně extrém, většinou se už tak za hodinu dá jezdit alespoň po jedné koleji (vyjma toho vlaku, který nešťastníka sebral). V tomto případě to bylo pravděpodobně proto, že náraz byl ve velké rychlosti a nešŤastník byl rozmetán široko daleko. Pokud se dispečer rozhodoval pro to, zda poslat vlak odklonem a zpozdit ho o cca 2 hodiny, nebo zda počkat předpokládaně cca hodinu, volil v principu dobře, jen bohužel měl tentokrát smůlu. Ale po bitvě je každý generál.

Nicméně vzdát se jízdy a pokračovat dále např. autem či autobusem možné je a dokonce i ČD v tomto případě vrátí jízdné za neprojetý úsek cesty.

0 0
možnosti
G

gamfil

23. 1. 2008 12:53
jen tak na okraj

malá připomínka krom podpory filmu je tu další spozoring a to našich hazenkářů. Skutečně vyvedená spoelčnost. to zae dostal někdo nasypáno bokem, že ??:-P 

0 0
možnosti
VD

mbporuba

23. 1. 2008 12:52
Kvalita ČD a možné alternativy

Fuxoft ČD: To asi bylo hodně dávno, protože dnes je na některých trasách v některé dny jízda autem také dost drahá a nebezpečná aktivita. Také záleží na tom, kam jezdíte. Z Mladé Boleslavi do Ostravy-Svinova je dá jezdit slušně a na studentskou slevu i za malé peníze.

Slušné auto v dobrém stavu stojí přes 100 tisíc, jet trasu Mladá Boleslav - Ostrava autobusem není prakticky možné.

0 0
možnosti
VD

mbporuba

23. 1. 2008 12:49
PR a korupce

Petr1234: Pokud to jsou billboardy, že se nemá lézt do kolejiště rychlostní trati Praha-Ústí nad Labem, tak je to dobrá investice. Pokud to jsou filmy, zaměřené na železnici, tak také nejsem úplně proti. Jenže peníze z ČD vytékají na mnohem horší účely, o čemž autor článku neví níc, a já velmi málo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3509x
Druhdy admin Blog iDNES.cz, pak vedoucí webu Flying Revue.cz. A teď zase logoped klinického typu na plný úvazek.