Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

hasmen

23. 2. 2010 15:16
No copak vo to,pochválil jste si ten blog hezky,ale...

Mohl bych Vás pane Dvořáku jako dlouholetý diskutér a přírodní sprosťák poprosit o nějaký fundovaný článek,která slova jsou na idnes zakázaná?Pokud bych mohl mluvit za diskutéry,tak v tom začínáme mít hokej,cenzor maže i za naprosto nezávadné příspěvky a vydatně mu v tom pomáhají "lidoví práskači "pomocí tlačítka - Nevhodný příspěvek(kolikrát si říkám,proč to tlačítko bylo vůbec zřizováno) .. Hezký den přeje hasmen (moji skutečnou totožnost redakce idnes zná)

0 0
možnosti

P.Banga

23. 2. 2010 14:58
test

test jedna dvě tři

0 0
možnosti

nyny.

2. 11. 2007 2:01
hihi

musím říci, že sjem na blogu do jisté míry závislá a nějak jste pominul úžasné hvězdy diskusí, na jejichž příspěvky se vždycky těšánkuju (chyren, bedřich, pepan, Arth, důchodce a mnoho dalších). Ovšem musím říci, že co mně dost vadí, že lze nepovolit diskusi. To považuji za dost neetické ( s výjimkou redakčních oznámení, tam by to mohlo mít logiku...i když).Když chce někdo blogovat,jde s kůží na trh, dává téma k zamyšlení..ergo k diskusi a já to cítím jako podstatu blogu jako fenoménu. Takže možnost zakázat diskusi se mi nelíbí.Osobně články, u nichž není povolena ignoruji.

0 0
možnosti

Ross Hedvicek

1. 11. 2007 17:26
Jeste jste zapomel na mne, osobo.

Jeste jste se zapomel zminit o tom, ze ackoliv jsem se nekolikrat hlasil coby prospektivni bloger na idnes.cz tak jsem vzdy byl odmitnut. CENZURA!!! CENZURA!!! Ceho se furt bojite? Vzdyt ja nejsem nebezpecnej! Mate svobodu projevu? (Nemate). Fuj.  

0 0
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3509x
Druhdy admin Blog iDNES.cz, pak vedoucí webu Flying Revue.cz. A teď zase logoped klinického typu na plný úvazek.