Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SV

chroustík

23. 1. 2008 14:20
Vážený pane autore,

Vás bych hned posadil do významné manažerské funkce na ČD. A až se stane taková nehoda, s chutí bych Vás v 22 hodin večer vzbudil a řekl: ihned sežeň dopravu. On Vás totiž večer každej soukromník pošle do ...

0 0
možnosti
TT

Tupounek

23. 1. 2008 14:40
Re: Vážený pane autore,

Haha, asi pracujete ve státních službách - jako soukromník samozřejmě nenecháte své zákazníky v nějakém problému a jste připraven ho řešit 24 hodin denně 7 dnů v týdnu. Když totiž problém zákazníka nevyřešíte ihned, jistě ho vyřeší konkurence. Ale to je slovo, které v ČD neznají... Rv

0 0
možnosti
RT

djrhedy

23. 1. 2008 16:32
Re: Re: Vážený pane autore,

Skutečně? Mnohokrát jsem podobný problém řešil v pátek večer či v sobotu dopoledne a žádný soukromník mi nepomohl neboť do pondělí času dosti ... a žádná konkurence neexistovala ... ano možná někde to tak funguje, ale ve většině případů určitě ne ... a představa, že se hned někde sežene náhradní doprava je naivní. Druhá věc je to, že ČD málo informují cestující, pokud vznikne nějaký problém, to by skutečně mělo výrazně zlepšit.

0 0
možnosti
JP

JPNB

23. 1. 2008 20:43
Re: Re: Vážený pane autore,

0 0
možnosti

Jirka

23. 1. 2008 16:09
Re: Vážený pane autore,

Vážený pane,v ono by někdy stačilo kdyby obyčejný výpravčí věděl co se děje a lidem to byl schopný říct,nic by to nestálo,ale ony dráhy ani tohle obyčejné nedovedou.Znám chování ajzboňáků z vlastní zkušenosti :-/

0 0
možnosti
MM

mm

23. 1. 2008 21:09
Re: Vážený pane autore,

Já bych tu funkci bral ;o)   Manažer má snad manažerský plat za to, aby vše ve firmě běželo jako na drátkách. A pokud není schopen sehnat 3 až 5 autobusů v rámci dejme tomu hodiny, nemá ve své funkci co dělat.

A jen tak na okraj, ono takovýchto havárek není v roce tolik, aby se to zaplatit nedalo.  A nezažíl jsem ve své praxi soukromníka, který by za příslušný "bakšiš" (rozuměj řádně zaplacenou odvedenou práci) neudělal všechno pro to, aby si ty korunky vydělal. Nemusí být přeci všechny autobusy z jediné firmy, že? \Jeden příklad: " V jedenáct večer v sobotu se mi po 1,5 hodině u telefonu podařilo sehnat celkem 6 autobusů, které dojely na Rakousko Italskou hranici pro lidi, kteří se šlendriánem někoho jiného neměli jak dostat domů." Nebudu tvrdit, že se to dá zvládnout v tomto čase pokaždé, ale zvládnout se to dá (někdy o trochu později)vždycky.

0 0
možnosti
MM

mm

23. 1. 2008 21:11
a ještě kousek

 A ti, se kterými jsem díky takovýmto kontaktům musel jednat vědí, že škodní nebudou a příště pomohou opět. Dokonce se  sami zapojují do shánění potřebného, když jejich  kapacity nestačí. A dnes to jde už i bez obligátních záloh, faxů s podepsanými smlouvami atd... ;o)

0 0
možnosti
JT

drevak_patlak

23. 1. 2008 23:43
Re: Re: Vážený pane autore,

Doplňující otázka. Po těch 1,5 hodinách telefonování došlo k čemu? Někdo přislíbil autobus, autobusy vyjely nebo snad dokonce dojely na tu hranici?

0 0
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3509x
Druhdy admin Blog iDNES.cz, pak vedoucí webu Flying Revue.cz. A teď zase logoped klinického typu na plný úvazek.