Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

MS

14. 12. 2007 17:20
Bezva finta.... teda bezva pomsta

No na tyhle případy už mám vypracovaný vlastní systém. Obvykle, když jdu do velkého obchodu, toho kupuju celkem dost. Já tam chodím nerad a tak tam jdu jen jednou za čas s dlouhým seznamem a mám na delší dobu pak pokoj.

Takže když se markuje a markuje a čte a čte a najednou uprostřed problém tohoto typu - jiná cena, snažím se vysvětlit, posléze ukázat názorně u regálu. Když to nezafunguje a oni na svém trvají, tak slušně pozdravím a prostě odejdu. Pochopitelně neplatím nic. Je to celkem účinné, protože kolikrát za mnou pokladní, případně v kombinaci s manažerem pokladen (krásná funkce... MANAŽER POKLADEN... to musej být pracháči, když ty pokladny manažerují, že...) běží až na parkoviště, že to bude muset všechno položku po položce zase odmarkovávat, navíc za účasti vedoucí směny...

Nicméně mně se tenhle drsnějuší způsob celkem zamlouvá a párkrát už mi raději dali zapravdu, než by to tam půl hodiny zase odmarkovávali....

0 0
možnosti

karkulka

27. 11. 2007 19:24
taky se mi stalo...

...pri vetsim nakupu jsem se zapovidala s pritelem a druhy den doma proste jenom "hledim" na polozku nejaka "TS panvicka" nebo co, upozornuji ze nic takoveho jsem v kosiku nemela... doted netusim jestli to pani pridala jen tak navic nebo to bylo za neco jineho co jsem koupila a na seznamu chybelo, ale druhe variante moc neverim :-( tesco ostrava rulez

0 0
možnosti

Šerlok Homeless

24. 11. 2007 10:14
Podobnou situaci jsem zažil při nákupu limonády

kdysi na parkovišti před Carrefourem (dnes je tam ovšem TESCO). Prodávaly se tam ve stanu věci se slevou. Původní cena byla škrtlá a pod ní byla jiná cena. Paní u pokladny mne odkázala na Informace. Tak jsem jí tu limonádu nechal u pokladny, peníze jsem nedával z ruky a odešel jsem

0 0
možnosti

ENDYS

23. 11. 2007 13:27
ŽIVNOSTNÍCI

0 0
možnosti

charlotta

23. 11. 2007 8:51
je to na vás...

je na čase se trochu zamyslet-co takhle podpořit slušné malé živnostníky, kteří se vám při vstupu do jejich prodejny až k zemi ukloní, seženou nač si vzpomenete a ještě poděkují za to, že jste u nich nakoupili?

0 0
možnosti

HolmesS

23. 11. 2007 22:51
Re: je to na vás...

A kilik takových znáš? 8-o

0 0
možnosti

Huffnaggelův duch

22. 11. 2007 17:25
...

kubas carreras - souhlas!

0 0
možnosti

nepritelsocanu@seznam.cz

22. 11. 2007 17:21
Nevěšte hlavu!

Ono to v Tescu občas zafunguje i opačně... Už se mi stalo, že jsem na účtu našel i levnější položky, než byly inzerovány. Každopádně v tomto obchodě panuje zmatek a chaos. Mám zkušenosti z Tesca v Brně, u nádraží. Nedoplněné regály, obrovská fronta na uzeniny, učnice, které neumí ani zvážit salát a poslední dobou předražené zboží, které v sousedním Sparu koupím levněji - např. dnes 400g jogurt - rozdíl 6 korun. Řešením bude Tesco ignorovat, třeba tam na něco přijdou, když je nebudou zákazníci obtěžovat...

0 0
možnosti

kubas_carreras

22. 11. 2007 14:47
.

Sakra, když si ale pomyslím, že jim to beztrestne prochází... a že když na ně přijde ČOIka, že zaplatí pokutu v té výšce, co je jejich hodinový obrat na pokladnách... bléé

0 0
možnosti

kubas_carreras

22. 11. 2007 14:46
.

Tak tam nechoďte, no...

Ale po tom, co jsem tady četl, si při svých (zcela výjimečných) návštěvách hypermarketu asi budu dávat většího bacha...

0 0
možnosti

Miroslav

22. 11. 2007 14:24
no a?

Pro všechny příznivce TESCA, kteří tvrdí že je chyba na straně zákazníků, kteří přehazují cenovky nebo zboží, bych chtěl zdělit, že mě je upřímě jedno, který zákazník co jak udělal. Pokud obchod nezvládá kontrolní systém, potom nemá na trhu co pohledávat. Argumenty,že je málo zaměstnanců na velký úsek zboží, mě také nezajímá. Pokud jich je málo, tak ať zaměstnají více lidí, alespoň ubyde nezaměstnanost. A argument, že by jsme ty lidi zaplatili potom my na zvýšených cenách? Proboha proč? Mít zisky TESCA, tak můžu zaměstnávat lidu kolik chci. Je to jen pouze o syslení eur, což je lidská povaha.

PS: Do hypermarketu či supermarketu už po těchto autorových i mých zkušenostech nechodim, raději nakupuji kvalitni zboží malých specializovaných obchodech.

0 0
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3509x
Druhdy admin Blog iDNES.cz, pak vedoucí webu Flying Revue.cz. A teď zase logoped klinického typu na plný úvazek.