Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

chenile

21. 11. 2007 10:47
Jak na ne?

Jojo.. takovych to zazitku mam nespocitane.... a jiz to resim nasledovne.... sleduji co kolik stoji... a pri markovani pozoruji display... jak mile se objevi u nejakeho vyrobku vyssi cena... hned se ozvu... a zbozi jim necham na pokladne a necham si ho hned vystornovat.... takze kolikrat po mem velkem nakupu.. maji po me na pokladne.. tu salam, tu syr... tu pastu na zuby....    Evidentne tento zpusob nedelam sam.. nebot pri blizsim prohlednuti je patrne.. ze kasy jsou valejicimi se vyrobky zavaleny :-D

0 0
možnosti

cez

21. 11. 2007 10:32
ovoce a zelenina

Tesco Smíchov - při akčních cenách tropického ovoce zejména melounů - galia, žlutý apod je to vždy v neprospěch zákazníka. Pokud jeden druh melounu stojí např v akci 29,90 a druhy 59,90 buďte si jisti, že u kasy Vám budou účtovat ten dražší. koneckonců kdo doopravdy z českých zákazníků opravdu tuší jak vypadá, který druh melounu. A chudinky babičky důchodkyně výhodně pro vnoučky nakupují  a nakupují ... nezlevněnou cenu. Vlastní zkušenost mnohokrát kupodivu nikdy se nespletli v můj prospěch když jsem kupoval dražší sortiment....to  o něčem jistě svědčí. Mimochodem podobné "akce" proktikoval na stejném místě už Carrefour a to jsem si tehdy myslel, že jde o povestný "francouzský bordel" ach jak jsem byl naivní. Dávejte si opravdu pozor jinak ;-(

0 0
možnosti

Divák

21. 11. 2007 9:34
Jsou oceňováni jako nejlepší

Tesco dostalo již minimálně dvakrát ocenění jako nejlepší obchoďák roku. Jací jsou pak asi ti ostatní. Varuji každého v Tescu koupit počítač. Za reklamacemi jsem najezdil stovky kilometrů a stejně bezúspěšně. Možná by ně platil soud, ale na to já čas nemám. TESCO - již nikdy!!!

0 0
možnosti

ble

21. 11. 2007 20:31
Re: Jsou oceňováni jako nejlepší

Kristepane proc si kupujete pocitac v samosce ??? Boze, dodnes jsem si myslel ze soudny clovek si kupuje "odborne zbozi" v "odbornem obchode"... No nechapu nic... :-©

0 0
možnosti

Milouš

21. 11. 2007 9:32
Základní poučka

První, základní a nejdůležitější poučkou KAŽDÉHO kdo se živí obchodem je: Obchod je boj, ve kterém jsou všechny "rány a chvaty" povoleny.

Takže bojujme stejnými zbraněmi, nakonec i ten milý úsměv a "ochota" je jeden z "chvatů" jak "vyhrát" nad zákazníkem. (Vyhrát = prodat mu a vydělat) 

0 0
možnosti

Petr

20. 11. 2007 21:15
Stejná zkušenost

Musím potvrdit stejnou negativní zkušenost jako autor a to hned ve dvou případech v rozmezí 3 měsíců v Tescu v Kralupech nad Vltavou.

0 0
možnosti

tx999

20. 11. 2007 21:14
taky ve vsech obchodech bez rozdilu

byva zvykem, ze kdyz jsou ruzna akcni baleni typu 2+1 zdarma apod., tak vetsinou neplatite cenu jako za dva samostatne, ale treba za dva a pul, nebo i za vsechny tri a uz jsem dokonce videl, ze byla cena vyssi, nez kdyby si clovek koupil tri samostatne..

Pozn. vetsinou u toho jsou cenovky spravne (tedy ze je tam uvedena cena, ktera se mi objevi u kasy), ale presto to povazuji za vylozenou zlodejnu..

0 0
možnosti

ble

21. 11. 2007 20:33
Re: taky ve vsech obchodech bez rozdilu

Ano, specialne a dlouhodobe v Tesco treba Brumík - samostatne vyjde levneji nez v baleni po 5 kusech. Nicmene lidi nepocitaji...

0 0
možnosti

Tomaha

20. 11. 2007 20:06
TESCO Letnany

Tuhle meli v akci nejake sampony Johnsons nebo co. Ale jen nektere druhy. Nicmene na ostruvku s velkym napisem AKCE a snizenou cenou byly i druhy, ktere v akci nebyly, a mely byt tudiz drazsi - ale byly primo na regalu s tim napisem, primo nad nim. Byla u toho prave doplnovacka zbozi, tak jsem ji na to upozornil, ale poslala me slusne receno do... no az tam... a sla pryc.

Taxem se naprdnul, vzal jsem ty drazsi druh a sel jsem na pokladnu. Samozrejme me napocitali vyssi cenu, taxem sel na informace, tam se chvili kroutili, jak maji zvykem, paxem je vytahnul k tomu ostruvku, kde uznali, ze to maji blbe oznacene a vratili mi rozdil.

Mel jsem si tech drazsich vyrobku vzit vic, napadlo me potom. A pevne doufam, ze te neochotne babe, ktere jsem se snazil pomoct a uchranit ji pred zbytecnymi problemy, :-/ potom aspon vynadali.

0 0
možnosti

KNiga

22. 11. 2007 17:28
Re: TESCO Letnany

Dejte krk na to ze nevynadali, to je totiz jejich politika! jeden si toho vsimne a 4 ne... tomu jednomu daj slevu na 4 vydelaji...

0 0
možnosti

psi

20. 11. 2007 20:02
Autor z šapitó....

No vskutku nic překvapivého, aneb co pořád to TOTESCO vyvádí...já už vážně nevím, jestli bychom někdy neměli začít pochybovat o zákaznících, namísto neustálého rukování proti něčemu, o čem všichni ví, pořád na to nadávají a leč dokola tam také stále chodí...Zkuste se zamyslet nad tím, jak takový obchod vlastně funguje...když Vám na oddělení sportu připadá 1.zaměstnanec, který tam dělá za 7 tisíc včetně prémií a má tam okolo 10 tisíc položek, přičemž ceny se opravdu mění i dvakrát denně, nehledě na regálovou strukturu, tak mu asi nikdo nemůže mít za zlé, že to PROSTĚ nejde...a to by každý trošku rozumný člověk mohl vědět, že to má tzv. "ZA TO" a k vůli něčemu tam nejspíš chodí i Vážený pan Autor.Není nic účinnějšího, než použít jednu z všudypřítomných čtecích zařízení, pro kontrolu cen a úplně nejlepší je se podívat na poslední troj-číslí kódu na etiketě a na zboží, pokliže se neshoduje, jinou cenu hledejte jinde....

0 0
možnosti

chenile

21. 11. 2007 10:52
Re: Autor z šapitó....

Ano urcite mate v necem pravdu.. sam sem pracovam na centrale Carrefouru a vim ze proste ceny se meni tak rychle ze system proste nekdy neposloucha.... to se opravdu stane....  jenze tady jde predevsim o pristup.. to znamena ze kdyz se neco stane.. mela by prijit ihned omluva a promtni reseni problemu.... a ne dohadovani se se zakaznikem a vymysleni nesmyslnych argumentu... ROZUMIME

0 0
možnosti

Burda

20. 11. 2007 18:31
zamyslete se

Lidi myslíte že ten obchod má potřebu schválně dávat jinou cenu než je ta skutečná? je to starost zaměstnancu a ti berou takový plat že ne vždy jsou zodpovědní,ale kdo z vás jde vrátit ketčup který stojí 30kč ma místo kde ho vzal když najde ketčup za 25 a muže tam ten za 30kč nechat?.....:-(

0 0
možnosti
MZ

MZak

20. 11. 2007 20:36
Re: zamyslete se

Musim vam oponovat. Neni to starost zamestnancu,ale je to starost managementu. A ten uz tak male penizky nebere...to mi verte... Pokud nastolim pro zamestnance podminky takove, aby delaly chyby(napriklad tim ze menim ceny casto, nebo nejsou dostatecne motivovani, atd atd..) musim pocitat s nespokojenosti zakazniku. Zarucuji Vam ze v 90procentech se ta chyba vzdy stala ve prospech TESCO a v neprospech zakaznika. Protoze kdyby to bylo naopak firma by musela hledat napravu. Na tomto priklade je jasne ze se naprava tak rychle nehlada, stava se to pomerne casto a firme to nevadi...proc asi ?? Pokud Vam tedny chci odpovedet, tak Vam musim rict : "ANO FIRMA O TOM VI A DELA TO SCHVALNE A JE JEN NA ZAKAZNIKOVI JESTLI SI TO NECHA LIBIT"

0 0
možnosti

taky klaun

20. 11. 2007 16:10
Moje zkušenost

Moje zkušenost z Tesca byla jina. Koupila jsem si tam cyklobrasnu, ale mila brasne se mi behem jizdy rozparala, zamotala do kola a kdybych jela rychleji, tak tu asi ted nesedim.Sla jsem brasnu vratit.Do kolonky zda chci novy vyrobek nebo penize jsem jasne uvedla, ze chci penize,protoze jsem ve firmu absolutne ztratila duveru.Co myslite, ze mi po mesici strcila otravena slecna z reklam.oddeleni pod nos. Samozrejme, ze vymenenou brasnu misto penez.Po hodinovem vysvetlovani, ze jeste nehodlam skoncovat se svym zivotem jsem nakonec penize dostala, ale byla to fuska.Jinak ty brasny byly od Olpranu,takze nedoporucuji.

0 0
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3509x
Druhdy admin Blog iDNES.cz, pak vedoucí webu Flying Revue.cz. A teď zase logoped klinického typu na plný úvazek.