Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Iva

22. 11. 2007 12:54
Tesco,tesco

Mám podobnou zkušenost ať už z pleťovým mlékem Dove nebo antiperspirantem Adidas - děti už tam se mnou nechtějí chodit, prý vždycky dělám ostudu - ale dělají z lidí blázny, pokaždé stejná písnička, jééé oni si to tam (myšleno v patřičném úseku) nezměnili - opravdu tam nechodím protože ceny , které jsou u zboží uvedeny jsou jiné než pak vidí čtečka.:-P

0 0
možnosti

Jája

22. 11. 2007 8:42
Fakt síla

Já už se dneska nedivím ničemu, ale tohle je fakt síla!Rv

0 0
možnosti

Já vole

22. 11. 2007 4:03
Aby ses nezbláznil, tak tam nelez a máš to

:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©

0 0
možnosti

Jarda

21. 11. 2007 22:51
tesco

Mě se to stalo mockrát.Člověk musí mít oči na tom, co píše kasa.Pokud jedete na rodinný nákup na týden a nesledujete, co vám "naskakuje" je dost možné, že jste právě přišli o několik set korun....

0 0
možnosti

def

21. 11. 2007 22:33
Boty z tesca

zrovna dneska jsem si za ten jejich BEST OFFER chtel koupit boty, pekne, od Rena, pac uz je par let mam proc si je nekoupit zase ze? no a tak jsem tu jejich super slevnenou nabidku vzal jakoze "mi to vyslo" a u pokladny to udelalo ....piiiisk...piiiisk....atd... no a ona dama mi sdelila, ze toto zbozi se u nich neprodava...tos ja nevim, kdyz vezmu z regalu zbozi na kterem je carovy kod, pod nimz je napsane, ze pro reno prodava tesco a je tam i cedulka s cenou na stojanu a je to V tescu a je jich tam hodne tech bot, tak by mne zajimalo, proc se to u nich neprodava :D :D ... to mi pani vysvetlila ze ona nevi (a ja chapu ze nevi...) a tak sem se vydal na informace...tam mi zmatena informatorka sdelila ze NIC NEVI... to mi vlastne nesdelila, to vyslo najevo z toho jak se kroutila, ale ze muze zavolat do prahy, ze to tam prej vi... no a za 3-4 dny si muzu prijit pro boty.... tos jsem ji, i s tou nabidkou ze pockam par dni, odkazal tam, kam ji dnes odkazalo urcite vice lidi...

0 0
možnosti

ble

21. 11. 2007 20:29
Ostrava

V Ostrave byl drive misto jednoho teska Carrefour. Do dnes na nej vzpominame se slzou v oku - misto nej je ted Tesco a to hned clovek videl a vidi ze i mezi superhypermega jsou videtelne rozdily - v Carrefour bylo "vse" ciste, cerstve, nezhnile, Tesco je smetiste - ovoce a zelenina nahazena, spinava, hnijici. Velke procento zbozi ma ruzne promackane obaly. Všude na zemi špína špína špína.  Vyber nulovy - na metru a pul rogalu roztahany jeden druh zbozi. Kua este ze mame Carrefour kousek za hranicema v Polsku - tendle maras zvany Tesco je opravdu nejhorsi "obchod" co sem kdy videl.

0 0
možnosti

KNiga

22. 11. 2007 17:20
Re: Ostrava

Jj, my v brne taky se slzami spominame, Carrefour byl skvelej, daleko vetsi vyber a vubec zadny tydle cary mary s cteckama!

0 0
možnosti

autak

21. 11. 2007 19:12
Jó treska,

ten obchod orostě nemám rád a obcházím ho obloukem :-©

0 0
možnosti

wkw

21. 11. 2007 10:50
astra

0 0
možnosti

wkarel

21. 11. 2007 10:50
regata

0 0
možnosti

wkarel

21. 11. 2007 10:50
astra

0 0
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3509x
Druhdy admin Blog iDNES.cz, pak vedoucí webu Flying Revue.cz. A teď zase logoped klinického typu na plný úvazek.