Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MS

Bezva finta.... teda bezva pomsta

No na tyhle případy už mám vypracovaný vlastní systém. Obvykle, když jdu do velkého obchodu, toho kupuju celkem dost. Já tam chodím nerad a tak tam jdu jen jednou za čas s dlouhým seznamem a mám na delší dobu pak pokoj.

Takže když se markuje a markuje a čte a čte a najednou uprostřed problém tohoto typu - jiná cena, snažím se vysvětlit, posléze ukázat názorně u regálu. Když to nezafunguje a oni na svém trvají, tak slušně pozdravím a prostě odejdu. Pochopitelně neplatím nic. Je to celkem účinné, protože kolikrát za mnou pokladní, případně v kombinaci s manažerem pokladen (krásná funkce... MANAŽER POKLADEN... to musej být pracháči, když ty pokladny manažerují, že...) běží až na parkoviště, že to bude muset všechno položku po položce zase odmarkovávat, navíc za účasti vedoucí směny...

Nicméně mně se tenhle drsnějuší způsob celkem zamlouvá a párkrát už mi raději dali zapravdu, než by to tam půl hodiny zase odmarkovávali....

0/0
14.12.2007 17:20

karkulka

taky se mi stalo...

...pri vetsim nakupu jsem se zapovidala s pritelem a druhy den doma proste jenom "hledim" na polozku nejaka "TS panvicka" nebo co, upozornuji ze nic takoveho jsem v kosiku nemela... doted netusim jestli to pani pridala jen tak navic nebo to bylo za neco jineho co jsem koupila a na seznamu chybelo, ale druhe variante moc neverim :-( tesco ostrava rulez

0/0
27.11.2007 19:24

Šerlok Homeless

Podobnou situaci jsem zažil při nákupu limonády

kdysi na parkovišti před Carrefourem (dnes je tam ovšem TESCO). Prodávaly se tam ve stanu věci se slevou. Původní cena byla škrtlá a pod ní byla jiná cena. Paní u pokladny mne odkázala na Informace. Tak jsem jí tu limonádu nechal u pokladny, peníze jsem nedával z ruky a odešel jsem

0/0
24.11.2007 10:14

ENDYS

ŽIVNOSTNÍCI

0/0
23.11.2007 13:27

charlotta

je to na vás...

je na čase se trochu zamyslet-co takhle podpořit slušné malé živnostníky, kteří se vám při vstupu do jejich prodejny až k zemi ukloní, seženou nač si vzpomenete a ještě poděkují za to, že jste u nich nakoupili?

0/0
23.11.2007 8:51

HolmesS

Re: je to na vás...

A kilik takových znáš? 8-o

0/0
23.11.2007 22:51

jos

Re: je to na vás...

tak to sem se zasmal, neumi ani pozdravit a dekuji nevi co to je to uz pokladni v tescu jsou privetivejsi ale cest vyjimkam a ty vyjimky nebudu hledat po brne autem sem odkazan na ty co bydli blizko mne a to sou jelita vcetne trafikantky a navic maji prd snad az prijde nejaky vietnamec a da to do pucu a nauci cechy slusnymu jednani se zakaznikem

0/0
28.11.2007 12:14

Huffnaggelův duch

...

kubas carreras - souhlas!

0/0
22.11.2007 17:25

nepritelsocanu@seznam.cz

Nevěšte hlavu!

Ono to v Tescu občas zafunguje i opačně... Už se mi stalo, že jsem na účtu našel i levnější položky, než byly inzerovány. Každopádně v tomto obchodě panuje zmatek a chaos. Mám zkušenosti z Tesca v Brně, u nádraží. Nedoplněné regály, obrovská fronta na uzeniny, učnice, které neumí ani zvážit salát a poslední dobou předražené zboží, které v sousedním Sparu koupím levněji - např. dnes 400g jogurt - rozdíl 6 korun. Řešením bude Tesco ignorovat, třeba tam na něco přijdou, když je nebudou zákazníci obtěžovat...

0/0
22.11.2007 17:21

kubas_carreras

.

Sakra, když si ale pomyslím, že jim to beztrestne prochází... a že když na ně přijde ČOIka, že zaplatí pokutu v té výšce, co je jejich hodinový obrat na pokladnách... bléé

0/0
22.11.2007 14:47

kubas_carreras

.

Tak tam nechoďte, no...

Ale po tom, co jsem tady četl, si při svých (zcela výjimečných) návštěvách hypermarketu asi budu dávat většího bacha...

0/0
22.11.2007 14:46

Miroslav

no a?

Pro všechny příznivce TESCA, kteří tvrdí že je chyba na straně zákazníků, kteří přehazují cenovky nebo zboží, bych chtěl zdělit, že mě je upřímě jedno, který zákazník co jak udělal. Pokud obchod nezvládá kontrolní systém, potom nemá na trhu co pohledávat. Argumenty,že je málo zaměstnanců na velký úsek zboží, mě také nezajímá. Pokud jich je málo, tak ať zaměstnají více lidí, alespoň ubyde nezaměstnanost. A argument, že by jsme ty lidi zaplatili potom my na zvýšených cenách? Proboha proč? Mít zisky TESCA, tak můžu zaměstnávat lidu kolik chci. Je to jen pouze o syslení eur, což je lidská povaha.

PS: Do hypermarketu či supermarketu už po těchto autorových i mých zkušenostech nechodim, raději nakupuji kvalitni zboží malých specializovaných obchodech.

0/0
22.11.2007 14:24

Iva

Tesco,tesco

Mám podobnou zkušenost ať už z pleťovým mlékem Dove nebo antiperspirantem Adidas - děti už tam se mnou nechtějí chodit, prý vždycky dělám ostudu - ale dělají z lidí blázny, pokaždé stejná písnička, jééé oni si to tam (myšleno v patřičném úseku) nezměnili - opravdu tam nechodím protože ceny , které jsou u zboží uvedeny jsou jiné než pak vidí čtečka.:-P

0/0
22.11.2007 12:54

Jája

Fakt síla

Já už se dneska nedivím ničemu, ale tohle je fakt síla!Rv

0/0
22.11.2007 8:42

Já vole

Aby ses nezbláznil, tak tam nelez a máš to

:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©

0/0
22.11.2007 4:03

Jarda

tesco

Mě se to stalo mockrát.Člověk musí mít oči na tom, co píše kasa.Pokud jedete na rodinný nákup na týden a nesledujete, co vám "naskakuje" je dost možné, že jste právě přišli o několik set korun....

0/0
21.11.2007 22:51

def

Boty z tesca

zrovna dneska jsem si za ten jejich BEST OFFER chtel koupit boty, pekne, od Rena, pac uz je par let mam proc si je nekoupit zase ze? no a tak jsem tu jejich super slevnenou nabidku vzal jakoze "mi to vyslo" a u pokladny to udelalo ....piiiisk...piiiisk....atd... no a ona dama mi sdelila, ze toto zbozi se u nich neprodava...tos ja nevim, kdyz vezmu z regalu zbozi na kterem je carovy kod, pod nimz je napsane, ze pro reno prodava tesco a je tam i cedulka s cenou na stojanu a je to V tescu a je jich tam hodne tech bot, tak by mne zajimalo, proc se to u nich neprodava :D :D ... to mi pani vysvetlila ze ona nevi (a ja chapu ze nevi...) a tak sem se vydal na informace...tam mi zmatena informatorka sdelila ze NIC NEVI... to mi vlastne nesdelila, to vyslo najevo z toho jak se kroutila, ale ze muze zavolat do prahy, ze to tam prej vi... no a za 3-4 dny si muzu prijit pro boty.... tos jsem ji, i s tou nabidkou ze pockam par dni, odkazal tam, kam ji dnes odkazalo urcite vice lidi...

0/0
21.11.2007 22:33

ble

Ostrava

V Ostrave byl drive misto jednoho teska Carrefour. Do dnes na nej vzpominame se slzou v oku - misto nej je ted Tesco a to hned clovek videl a vidi ze i mezi superhypermega jsou videtelne rozdily - v Carrefour bylo "vse" ciste, cerstve, nezhnile, Tesco je smetiste - ovoce a zelenina nahazena, spinava, hnijici. Velke procento zbozi ma ruzne promackane obaly. Všude na zemi špína špína špína.  Vyber nulovy - na metru a pul rogalu roztahany jeden druh zbozi. Kua este ze mame Carrefour kousek za hranicema v Polsku - tendle maras zvany Tesco je opravdu nejhorsi "obchod" co sem kdy videl.

0/0
21.11.2007 20:29

KNiga

Re: Ostrava

Jj, my v brne taky se slzami spominame, Carrefour byl skvelej, daleko vetsi vyber a vubec zadny tydle cary mary s cteckama!

0/0
22.11.2007 17:20

autak

Jó treska,

ten obchod orostě nemám rád a obcházím ho obloukem :-©

0/0
21.11.2007 19:12

wkw

astra

0/0
21.11.2007 10:50

wkarel

regata

0/0
21.11.2007 10:50

wkarel

astra

0/0
21.11.2007 10:50

chenile

Jak na ne?

Jojo.. takovych to zazitku mam nespocitane.... a jiz to resim nasledovne.... sleduji co kolik stoji... a pri markovani pozoruji display... jak mile se objevi u nejakeho vyrobku vyssi cena... hned se ozvu... a zbozi jim necham na pokladne a necham si ho hned vystornovat.... takze kolikrat po mem velkem nakupu.. maji po me na pokladne.. tu salam, tu syr... tu pastu na zuby....    Evidentne tento zpusob nedelam sam.. nebot pri blizsim prohlednuti je patrne.. ze kasy jsou valejicimi se vyrobky zavaleny :-D

0/0
21.11.2007 10:47

cez

ovoce a zelenina

Tesco Smíchov - při akčních cenách tropického ovoce zejména melounů - galia, žlutý apod je to vždy v neprospěch zákazníka. Pokud jeden druh melounu stojí např v akci 29,90 a druhy 59,90 buďte si jisti, že u kasy Vám budou účtovat ten dražší. koneckonců kdo doopravdy z českých zákazníků opravdu tuší jak vypadá, který druh melounu. A chudinky babičky důchodkyně výhodně pro vnoučky nakupují  a nakupují ... nezlevněnou cenu. Vlastní zkušenost mnohokrát kupodivu nikdy se nespletli v můj prospěch když jsem kupoval dražší sortiment....to  o něčem jistě svědčí. Mimochodem podobné "akce" proktikoval na stejném místě už Carrefour a to jsem si tehdy myslel, že jde o povestný "francouzský bordel" ach jak jsem byl naivní. Dávejte si opravdu pozor jinak ;-(

0/0
21.11.2007 10:32

Divák

Jsou oceňováni jako nejlepší

Tesco dostalo již minimálně dvakrát ocenění jako nejlepší obchoďák roku. Jací jsou pak asi ti ostatní. Varuji každého v Tescu koupit počítač. Za reklamacemi jsem najezdil stovky kilometrů a stejně bezúspěšně. Možná by ně platil soud, ale na to já čas nemám. TESCO - již nikdy!!!

0/0
21.11.2007 9:34

ble

Re: Jsou oceňováni jako nejlepší

Kristepane proc si kupujete pocitac v samosce ??? Boze, dodnes jsem si myslel ze soudny clovek si kupuje "odborne zbozi" v "odbornem obchode"... No nechapu nic... :-©

0/0
21.11.2007 20:31

J

Re: Re: Jsou oceňováni jako nejlepší

R^;-D

0/0
5.12.2007 8:30

Milouš

Základní poučka

První, základní a nejdůležitější poučkou KAŽDÉHO kdo se živí obchodem je: Obchod je boj, ve kterém jsou všechny "rány a chvaty" povoleny.

Takže bojujme stejnými zbraněmi, nakonec i ten milý úsměv a "ochota" je jeden z "chvatů" jak "vyhrát" nad zákazníkem. (Vyhrát = prodat mu a vydělat) 

0/0
21.11.2007 9:32

Petr

Stejná zkušenost

Musím potvrdit stejnou negativní zkušenost jako autor a to hned ve dvou případech v rozmezí 3 měsíců v Tescu v Kralupech nad Vltavou.

0/0
20.11.2007 21:15

tx999

taky ve vsech obchodech bez rozdilu

byva zvykem, ze kdyz jsou ruzna akcni baleni typu 2+1 zdarma apod., tak vetsinou neplatite cenu jako za dva samostatne, ale treba za dva a pul, nebo i za vsechny tri a uz jsem dokonce videl, ze byla cena vyssi, nez kdyby si clovek koupil tri samostatne..

Pozn. vetsinou u toho jsou cenovky spravne (tedy ze je tam uvedena cena, ktera se mi objevi u kasy), ale presto to povazuji za vylozenou zlodejnu..

0/0
20.11.2007 21:14

ble

Re: taky ve vsech obchodech bez rozdilu

Ano, specialne a dlouhodobe v Tesco treba Brumík - samostatne vyjde levneji nez v baleni po 5 kusech. Nicmene lidi nepocitaji...

0/0
21.11.2007 20:33

Tomaha

TESCO Letnany

Tuhle meli v akci nejake sampony Johnsons nebo co. Ale jen nektere druhy. Nicmene na ostruvku s velkym napisem AKCE a snizenou cenou byly i druhy, ktere v akci nebyly, a mely byt tudiz drazsi - ale byly primo na regalu s tim napisem, primo nad nim. Byla u toho prave doplnovacka zbozi, tak jsem ji na to upozornil, ale poslala me slusne receno do... no az tam... a sla pryc.

Taxem se naprdnul, vzal jsem ty drazsi druh a sel jsem na pokladnu. Samozrejme me napocitali vyssi cenu, taxem sel na informace, tam se chvili kroutili, jak maji zvykem, paxem je vytahnul k tomu ostruvku, kde uznali, ze to maji blbe oznacene a vratili mi rozdil.

Mel jsem si tech drazsich vyrobku vzit vic, napadlo me potom. A pevne doufam, ze te neochotne babe, ktere jsem se snazil pomoct a uchranit ji pred zbytecnymi problemy, :-/ potom aspon vynadali.

0/0
20.11.2007 20:06

KNiga

Re: TESCO Letnany

Dejte krk na to ze nevynadali, to je totiz jejich politika! jeden si toho vsimne a 4 ne... tomu jednomu daj slevu na 4 vydelaji...

0/0
22.11.2007 17:28

psi

Autor z šapitó....

No vskutku nic překvapivého, aneb co pořád to TOTESCO vyvádí...já už vážně nevím, jestli bychom někdy neměli začít pochybovat o zákaznících, namísto neustálého rukování proti něčemu, o čem všichni ví, pořád na to nadávají a leč dokola tam také stále chodí...Zkuste se zamyslet nad tím, jak takový obchod vlastně funguje...když Vám na oddělení sportu připadá 1.zaměstnanec, který tam dělá za 7 tisíc včetně prémií a má tam okolo 10 tisíc položek, přičemž ceny se opravdu mění i dvakrát denně, nehledě na regálovou strukturu, tak mu asi nikdo nemůže mít za zlé, že to PROSTĚ nejde...a to by každý trošku rozumný člověk mohl vědět, že to má tzv. "ZA TO" a k vůli něčemu tam nejspíš chodí i Vážený pan Autor.Není nic účinnějšího, než použít jednu z všudypřítomných čtecích zařízení, pro kontrolu cen a úplně nejlepší je se podívat na poslední troj-číslí kódu na etiketě a na zboží, pokliže se neshoduje, jinou cenu hledejte jinde....

0/0
20.11.2007 20:02

chenile

Re: Autor z šapitó....

Ano urcite mate v necem pravdu.. sam sem pracovam na centrale Carrefouru a vim ze proste ceny se meni tak rychle ze system proste nekdy neposloucha.... to se opravdu stane....  jenze tady jde predevsim o pristup.. to znamena ze kdyz se neco stane.. mela by prijit ihned omluva a promtni reseni problemu.... a ne dohadovani se se zakaznikem a vymysleni nesmyslnych argumentu... ROZUMIME

0/0
21.11.2007 10:52

ble

Re: Re: Autor z šapitó....

Kdyz byl Carrefour tak jsme nadavali, ale od te doby co je misto nej, tak brecime - Carrefour byl oproti Tesku zlaty !!

0/0
21.11.2007 20:34

Já vole

Re: Autor z šapitó....

mě ja jako zákazníkovi naprosto u prdele, že je tam jeden zaměstnanec a kolik bere. To není můj problém :-©

0/0
22.11.2007 4:09

Burda

zamyslete se

Lidi myslíte že ten obchod má potřebu schválně dávat jinou cenu než je ta skutečná? je to starost zaměstnancu a ti berou takový plat že ne vždy jsou zodpovědní,ale kdo z vás jde vrátit ketčup který stojí 30kč ma místo kde ho vzal když najde ketčup za 25 a muže tam ten za 30kč nechat?.....:-(

0/0
20.11.2007 18:31

MZak

Re: zamyslete se

Musim vam oponovat. Neni to starost zamestnancu,ale je to starost managementu. A ten uz tak male penizky nebere...to mi verte... Pokud nastolim pro zamestnance podminky takove, aby delaly chyby(napriklad tim ze menim ceny casto, nebo nejsou dostatecne motivovani, atd atd..) musim pocitat s nespokojenosti zakazniku. Zarucuji Vam ze v 90procentech se ta chyba vzdy stala ve prospech TESCO a v neprospech zakaznika. Protoze kdyby to bylo naopak firma by musela hledat napravu. Na tomto priklade je jasne ze se naprava tak rychle nehlada, stava se to pomerne casto a firme to nevadi...proc asi ?? Pokud Vam tedny chci odpovedet, tak Vam musim rict : "ANO FIRMA O TOM VI A DELA TO SCHVALNE A JE JEN NA ZAKAZNIKOVI JESTLI SI TO NECHA LIBIT"

0/0
20.11.2007 20:36

Ras C. Zak

Re: zamyslete se

píše se KEČUP inteligente

0/0
22.11.2007 7:03

taky klaun

Moje zkušenost

Moje zkušenost z Tesca byla jina. Koupila jsem si tam cyklobrasnu, ale mila brasne se mi behem jizdy rozparala, zamotala do kola a kdybych jela rychleji, tak tu asi ted nesedim.Sla jsem brasnu vratit.Do kolonky zda chci novy vyrobek nebo penize jsem jasne uvedla, ze chci penize,protoze jsem ve firmu absolutne ztratila duveru.Co myslite, ze mi po mesici strcila otravena slecna z reklam.oddeleni pod nos. Samozrejme, ze vymenenou brasnu misto penez.Po hodinovem vysvetlovani, ze jeste nehodlam skoncovat se svym zivotem jsem nakonec penize dostala, ale byla to fuska.Jinak ty brasny byly od Olpranu,takze nedoporucuji.

0/0
20.11.2007 16:10

roul174

TESCO mam rad

Nevim co tim autor myslel, ale v dnesni spolecnosti vyrazy typu dama s prizvukem atp mne prijdou jako rasisticke (zde mne plyne ze ona dama zrejme nebyla ceskeho etnika). to ze maji bordel v cenovkach se mi stava, taky ovsem pro litou selmu jak se autor oslovuje mam zde 2 rady jak zjistit cenu korekni. 1. hned na miste je moznost srozvnani poslednich 4 mist caroveho kodu na vyrobku s cenovkami v regalu, druhym je otestovat si cenu zbozi na snimaci carovych kodu. Myslim si, ze takovych tatinku (mozna to mel autor pro sebe, to historka nerika) co chteji hokejku je hodne a nedivil bych se, ze je prohrabuji tak dlouho az je pomichaji. Samozrejme TESCO neni svate, udela chybu. Osobne tam chodim rad, maji dobre ceny, mysli na vegetatriany a nikdy jsem problem nemel. Jednou v jihlave, ale vec se okamzite vyresila. Zkratka lidi autotorova typu povazuji za rozene prudice, kteri hledaji problemy tam kde nejsou, nebo je dokonce vytvareji.

Ondra

0/0
20.11.2007 12:51

jik

Re: TESCO mam rad

Konečně rozumný příspěvek asi jsme národ paranoiků a každý si myslí, že ho všichni ostatní chtějí o vše obrat. Lidi přemýšlejte, myslíte, že by pro ně něco znamenal zrovna váš nákup, když tam nakoupí stovky lidí úplně bez problému? Chodím tam často a nikdy se mi podobný omyl nestal. Za to lidí co pohazují věci z regálu do regálu, přehrabují se v tom a dělaj zmatek, jsem viděla hafo a nejen v hypermarketech. Je v nadlisdských silách to dávat neustále do kupy... Jen si tam pěkně běžte na brigádu a pak tu skuhrejte...

0/0
20.11.2007 13:52

Víťa

Re: Re: TESCO mam rad

A jak často kontrolujete zda naúčtované ceny opravdu souhlasí s tím co bylo na regále?

Z osobní zkušenosti můžu říct že z 20ti pokusů kdy jsem to kontroloval se podobné "nedopatření" přihodilo 7krát. Kdyby se jednalo o nákupy s 30ti či čtyřiceti položkama tak to možná i pochopím. Ale když se vám něco podobného "přihodí" při nákupu 5ti věcí kdy jednou na účtu najdete něco co vůbec nemáte, jindy něco dvakrát a podobně.

Mimochodem ve všech sedmi zmíněných případech se tato "nehoda" stala tak že bych v minusu skončil já.

0/0
20.11.2007 18:57

Honzík

Re: TESCO mam rad

Takže místo dáma s přízvukem bude vhodnější UKáčko? ;-D

0/0
20.11.2007 14:24

MZak

Re: TESCO mam rad

Kdyz prijdu do hospody a objednam si pivo nebo si dam jidlo z jidelniho listku, zaplatim cenu, ktera je tam uvedena. Nepujdu za kucharem si prevazit flak masa, jestli se nahodou nespletl.Stejne tak se budu divit a branit, kdyz mi hospodsky nauctuje za pul litr piva o deset korun vic a jeho argument bude, ze je to jen omyl...ze se jen prepsal. Pokud firma TESCO podcenuje svoje kontrolni mechanismy, nebo je umyslene prehlizi aby usetrila, je to jeji problem. Vy se na vec divate z jedne strany, jenze si uvedomte ze pri tak velkych obratech jake dana firma ma, jsou takove "omyly" poradny balik ! A verte mi ze ten balik je ve prospech dane firmy. Zaprve usetri na zamestnancich, nepotrebuji tolik lidi na kontrly a mohou byt levnesjsi. A zadruhe protoze lidem je to vlastne jedno co kupuji a zaplati i vic nez za co byli ochotni si ten dany vyrobek koupit. Secteno podtrzeno, na takovych "omylech" (tvaricich se ze vlastne za ne ani nemohou) vydelaji dvakrat...

0/0
20.11.2007 20:57

eso

Ajaj

Hmmm, v Tescu na Narodni docela casto nakupuju a problem jsem zatim nemel. Coz ale je asi zpusobeno tim, ze ty ceny u kasy nekontroluju. Ale jak to tady ctu, tak asi zacnu...

0/0
20.11.2007 10:09

Eva

Jojo, to známe...

Úplně stejná zkušenost, na Andělu, tentokrát s DVD. Dvě za cenu 99, na kase se z toho vylouplo jedno za oněch 99, ale druhé za 199, dohromady 298 Kč. Chtěla jsem 2 DVD za 99, jak slibovali. Na reklamaci mi řekli, že přestože byly v jednom regále se stejnou cenovkou, mají mít obě DVD stejný čárový kód, a jelikož je neměly, tak prostě to nebyla ta srpávná DVD. Jak poučné, ovšem to mám vědět jak??? 8-o No nic, nakonec jsem jim tam nechala obě DVD a chtěla zpět peníze, které mi dali. Stálo mě to čtvrthodinu navíc a trochu nervů. Ale nejvíc mi vadí, jak z lidí dělají v obchodech blbce, protože jiné ceny na pokladně a jiné v regálech jsou úplně běžné...Skoro všude.

0/0
20.11.2007 9:48

Iva

Kontrola

Když jsem marně hledala v Tescu cenu k vybranému  toaleťáku, mladá brigádnice mě ochotně vysvětlila, že čísla z čárového kódu výrobku musí souhlasit s čísly u cenovky. A ono to bylo fakt správně. Tak teď už vím, jak na to.

0/0
20.11.2007 9:46





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.