Výrobci oblečení pro mládež: Směl bych vám nafackovat?

(Ne)milí výrobci triček, mikyn a kalhot pro mladé holky! Píšu vám, abyste věděli, že mám tajný a neuskutečnitelný sen. S chutí vám nafackovat!

foto: rajsportu

*** 

Vím, že nejsme sami.

"Zastrč si to triko!"

"Vytáhni si ty kalhoty!"

Souboj, souboj, bitva. Jenže marná.

"Nejde to!" "Nelži!" "Nelžu!"

Přiznávám, že jsem byl nějakou dobu jako dub. Prostě jsem dceři nevěřil. A tak se ti teď, milá dcerko, omlouvám veřejně. A prohlašuji: Ne moje třináctiletá pubeťačka, ale vy, zběsilí výrobci módních hadrů, kteří z jedné strany způsobujete a z druhé dodržujete trendy, za to můžete. Holé ledviny, zima, léto, všechno jedno.

Hádanka: Kde se potkají kalhoty, které mají pas v půlce boků (já mám tedy pas v pase, a to, že mu je už přes čtyřicet, ho myslím nahoru neposunulo), a triko, které končí v půlce břicha? Pro vás, kdo nemáte třináctiletou dceru nebo naopak máte malou představivost - nikde! Zůstává deseticentimetrový pás břicha, zad a všeho toho, co je uvnitř mezi nimi.  

Kalhoty víc nevytáhnete, triko víc nestáhnete. Vážně.

Jistě, proč jí to kupuju. Taky jsem si to myslel. Prostě jí kup něco delšího, řekl jsem manželce. Později jsem pochopil, že shovívavý úsměv, kterým mě obdařila, byl důkazem lásky. Na místě bylo něco mnohem ostřejšího. 

Zkrátka, kdybyste se rozkrájeli, normální oblečení na takovouhle velkou malou holku prostě nekoupíte. Jako by měli výrobci tajné smlouvy. S kým? Vím já? Ale nejspíš s internisty a gynekology. Víte, jaká to bude nádhera, až tyhle malé velké holky budou za deset, dvacet let stát fronty před jejich ordinacemi? To bude bodů za všechny ty záněty močových měchýřů, ledvin a kdoví čeho ještě! 

 

Autor: Jan Dvořák | úterý 30.10.2007 0:02 | karma článku: 27,79 | přečteno: 3285x